תקנון מועדון לקוחות בורגרים:

קניית מנה – לעניין זה לא תוספת ליד ולא בורגר יחיד

לא ניתן להמיר בשווי ערך ההטבה/המנה למנה/כסף

אין כפל מבצעים והטבות /מועדונים אחרים לא יזכו את הלקוח בשמוש בתשלום דרך האפליקציה – לעניין זה גם מועדוני אשראי כגון מפתח דיסקונט/מזרחי טפחות/מועדון יותר וכולי

כסף טעון לא יוכל לשמש במקביל למימוש קופון או כל מבצע אחר

כסף טעון יהיה כשווי אבל החשבונית תגלם את ההנחה שניתנה במקביל לסכום אשר אותו למעשה רכשתם בקנייה.

כאשר מוגדר בישיבה בלבד – זה ללא משלוחים וגם ללא T.A ניתן לבקש לארוז

ההטבה תלויה במלאי הקיים בסניף באותה עת – וחוסר במלאי ישאיר אופציה למימוש בביקור אחר

קבלת ההטבות איננה מיידית ומתקבל לקנייה בהטבה הבאה

לא ניתן לממש יותר מהטבה אחת במעמד הזמנה ללקוח/ה

במשלוחים יש לעמוד במחירי המינימום למשלוח לפי מחירון הסניף הספיצפי ממנו מזמינים ובמחירי העלות למשלוח כפי שמפורסמים באתר המשלוחים של הרשת

  • הצטרפות למועדון בהורדת האפליקציהמקנה בורגר *מתנה (בקניית מנה – ראו בהמשך מהי הגדרת מנה לעניין זה ובכל מקום בו כתוב תנאי זה – הוא אותו תנאי של קניית מנה , הטבה אחת לכרטיס באופן חד פעמי, בישיבה/משלוחים )
  • יום הולדתמקנה קינוח *במתנה (בקניית מנה מהתפריט בישיבה/משלוחים)
  • יום נישואים– 2 קינוחים *במתנה (בקניית 2 מנות ומעלה, בישיבה/ במשלוחים)

כרטיסי גירוד

לאחר ביצוע של רכישה מעל 100 ₪ יקבל חבר המועדון לאפליקציה כרטיס גירוד ובו יכול לזכות באחד מארבעת האפשרויות הבאות:

  • חצי חציצ'יפס וטבעות בצל *במתנה (בקניית מנה מהתפריט, למימוש באופן חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)
  • טבעות בצל *במתנה (בקניית מנה מהתפריט, למימוש באופן חד פעמי, למימוש בישיבה/ משלוחים)
  • צ'יפס *במתנה (בקניית מנה, למימוש באופן חד פעמי, למימוש בישיבה/ משלוחים)
  • לא זכית הפעם

הטבות מדורגות לפי קנייה

  • בקנייה מעל 150 ₪ – בורגר *במתנה (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)
  • בקנייה מעל 200 ₪ – שמניית כנפיים*במתנה (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)
  • בקנייה מעל 300 ₪ – זוג בורגרים *במתנה (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)

הטבות לפי סטאטוס

בעת ההתחברות למועדון יתבקש חבר המועדון החדש לבחור את הסטאטוס אליו הוא שייך ולפיו יקבל הטבות התואמות את הסטאטוס שבחר:

  • תלמידיםזוג בורגרים ומיץ ב– 36 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • תלמידיםכריך ומיץ ב-36 ₪ (כריך עוף במרינדה/ קריספי) בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • לחייליםזוג בורגרים ומיץ ב– 35 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • לחייליםשלישיית בורגרים וצ'יפס ב-44 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • לסטודנטיםשלישיית בורגרים וצ'יפס ב-45 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • להוריםארוחת ילדים שנייה ב– 9.90 ₪ (בתוקף בימים אה בין השעות 15:00-18:00/ יום ו' 11:00-16:00, בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)

*** לחברי המועדון הדיגיטלי ובאמצעות אפליקציית המועדון בלבד

**** הטבת יום הנישואים מיועדת ללקוחות מועדון נשואים בלבד

***** אין כפל הטבות לכרטיס

****** בהצטרפות למועדון מאשר הלקוח שליחת דיוורים (במייל / בהודעות סמס) סעיף 5-a

כל הטבה המוצגת כפופה לתקנון. אין כפל מבצעים, הנחות והטבות

תקנון המועדון

  1. מהו מועדון לקוחות רשת בורגרים?
  1. מועדון לקוחות בורגרים מיועד ללקוחות הרשת אשר נוהגים לבקר/ להזמין אונליין במסעדות הרשת מספר פעמים בשנה והרשת תעניק להם הטבות ותנאים מיוחדים בתמורה.
  • מה מקנה המועדון לחבריו?:
  • הצטרפות למועדון בהורדת האפליקציהמקנה בורגר *מתנה (בקניית מנה, הטבה אחת לכרטיס באופן חד פעמי, בישיבה/משלוחים)
  • יום הולדתמקנה קינוח *במתנה (בקניית מנה מהתפריט בישיבה/משלוחים)
  • יום נישואים– 2 קינוחים *במתנה (בקניית 2 מנות ומעלה, בישיבה/ במשלוחים)

כרטיסי גירוד

לאחר ביצוע של רכישה מעל 100 ₪ יקבל חבר המועדון לאפליקצייה כרטיס גירוד ובו יכול לזכות באחד מארבעת האפשרויות הבאות:

  • חצי חציצ'יפס וטבעות בצל *במתנה (בקניית מנה מהתפריט, למימוש באופן חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)
  • טבעות בצל *במתנה (בקניית מנה מהתפריט, למימוש באופן חד פעמי, למימוש בישיבה/ משלוחים)
  • צ'יפס *במתנה (בקניית מנה, למימוש באופן חד פעמי, למימוש בישיבה/ משלוחים)
  • לא זכית הפעם

הטבות מדורגות לפי קנייה

  • בקנייה מעל 150 ₪ – בורגר *במתנה (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)
  • בקנייה מעל 200 ₪ – שמניית כנפיים*במתנה (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)
  • בקנייה מעל 300 ₪ – זוג בורגרים *במתנה (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה/ במשלוחים)

הטבות לפי סטאטוס

בעת ההתחברות למועדון יתבקש חבר המועדון החדש לבחור את הסטאטוס אליו הוא שייך ולפיו יקבל הטבות התואמות את הסטאטוס שבחר:

  • תלמידיםזוג בורגרים ומיץ ב– 36 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • תלמידיםכריך ומיץ ב-36 ₪ (כריך עוף במרינדה/ קריספי/ שווארמה, בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • לחייליםזוג בורגרים ומיץ ב– 35 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • לחייליםשלישיית בורגרים וצ'יפס ב-44 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • לסטודנטיםשלישיית בורגרים וצ'יפס ב-45 ₪ (בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • למשפחותארוחת ילדים שנייה ב– 9.90 ₪ (בתוקף בימים אה בין השעות 15:00-18:00/ יום ו' 11:00-16:00, בקניית מנה, למימוש חד פעמי, למימוש בישיבה בלבד)
  • כרטיסיית הטבות באפליקציית הרשתיינתן ניקוב אחד בלבד לעסקה. הניקוב יתבצע למנה ע"פ הכרטיסייה ובישיבה במקום בלבד, במידה ומעבירים יותר מכרטיס אחד בחשבון הניקובים יעשו על הכרטיס שעבר ראשון באותו חשבון בלבד, במידה והכרטיסייה מלאה יש לממש אותה ורק לאחר מימוש תשלח באופן אוטומטי כרטיסייה חדשה ויהיה ניתן לצבור ניקובים חדשים.
  1. מועדון הלקוחות של רשת בורגרים הוא מועדון דיגיטלי אשר מנוהל דרך אפליקציית הרשת "בורגרים", ואת ההצטרפות, ההסרה, הפעילויות והתקשורת עם הרשת יוכל לבצע דרך האפליקציה.
  2. מנות הילדים מיועדות לילדים עד גיל 12 – רשת בורגרים חרטה על דגלה להיות רשת אשר פונה לכל המשפחה ולכן הילדים זוכים אצלנו ליחס מיוחד ומועדף. כשילדים מתארחים אצלנו הם מקבלים תפריט אחר, מיוחד עבורם וכל זה להביא את חווית הארוחה של הילדים בסניפים למקסימום הנאה.

2. תנאי ההצטרפות – בכפוף להצטרפות למועדון החברים מאשר הלקוח את תקנון זה.

  1. הצטרפות למועדון לקוחות בורגרים (להלן: "המועדון") היא באמצעות הורדת האפליקציה של הרשת והתחברות אליה ע"י הזנת הנתונים הנדרשים. כרטיס החבר הינו אישי והזכויות מכוחו מוקנות למחזיק כרטיס חבר דיגיטלי באפליקציה, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו עלידי הלקוח במעמד ההצטרפות למועדון ובכפוף לתנאים והמגבלות המפורטים בתקנון זה.
  1. הטבת ההצטרפות לרשת משתנה מעת לעת עפ"י הנהלת הרשת ושיקול דעתה, כל הטבת הצטרפות הינה חד פעמית ועבור רוכש חברות המועדון ולו בלבד.
  1. כרטיס זה אינו מקנה כפל מבצעים אלה אם החליטה הרשת אחרת.
  1. ניתן ליהנות מהטבה 1 לכרטיס
  1. למועדון זכאים להצטרף יחידים בלבד, שאינם תאגידים, ארגונים, בתי עסק וכדומה.
  1. הצטרפותו של אדם כלשהו למועדון מותנית בהסכמת בורגרים מסעדות בע"מ ו/או הנהלת המועדון להלן:

"ההנהלה" ואלו יהיו רשאיות לסרב לבקשת הצטרפות למועדון בהתאם לשיקול דעתן המוחלט והסופי, ללא שתהיה מוטלת עליהן חובה כלשהי לנמק את סירובן כאמור. ההנהלה תהיה רשאית לסרב לבקשת הצטרפות כלשהי.

  1. הצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום ואפשרית באמצעות חיבור לאפליקציית הרשת דרך סמארטפון –"בורגרים" (להלן: "הרשת")
  1. ניתן גם להוריד את אפליקציית בורגרים דרך פלטפורמות הפייסבוק של הרשת ובאתר האינטרנט של הרשת.
  1. האחריות לעדכון ההנהלה, בכל מקרה של שינוי בפרטי חבר מועדון, לרבות כתובתו, כתובת הדואר אלקטרוני, מספר הטלפון או פרטים אחרים מוטלת על חבר המועדון לבדו. מובהר כי אי עדכון או איחור בעדכון פרטים כאמור, עלול לשלול מההנהלה את היכולת לעדכן במועד ו/או בכלל את חברי המועדון בפרטיהם של מבצעים, הטבות, פרסומים והודעות למיניהם ובמקרה כזה ההנהלה לא תהיה אחראית לכל נזק שיגרם לחבר המועדון עקב כך.
  1. החברות במועדון לא מוגבלת בזמן, הרשת רשאית לשנות תנאים אלו מעת לעת, כל זאת בכפוף לזכאותה של ההנהלה לבטל את החברות במקרים המפורטים בתקנון זה.
  1. חברי המועדון יהיו זכאים לרכוש מוצרים שונים במחירים מיוחדים לחברי המועדון, להשתתף במבצעים ייחודיים ולקבל הטבות אחרות, הכל כפי שיוחלט מעת לעת על ידי הנהלת המועדון להלן: "ההטבות" או "ההטבה", לפי העניין, מטבע הדברים, ההנהלה אינה מתחייבת כי

ההטבות המשתנות מעת לעת, יהיו זהות בערכן הכלכלי ו/או הכספי, לאורך כל תקופת החברות במועדון, ההנהלה גם אינה מתחייבת כי כל ההטבות לכלל חברי המועדון יהיו שוות בערכן לכלל החברים.

  1. בעת ההצטרפות למועדון החברים של בורגרים רשאית הרשת לשלוח ללקוח הודעות SMS ודיוורים בעלי תכנים פרסומיים.
  1. תנאים מגבילים להצטרפות חבר מועדון ו/או המשך פעילותו של חבר קיים ו/או ביטול חברות:
    1. ההנהלה תהיה רשאית להפסיק באופן מיידי חברותו של כל חבר במועדון ו/או לבטל את כרטיס החבר, עלפי שיקול דעתה הבלעדי, בלי שיהא עליה לנמק את החלטתה זו. בלי לגרוע מזכותה של ההנהלה כאמור, הרי שההנהלה תהיה רשאית לבטל כל כרטיס חבר ו/או להפסיק חברות של

חבר מועדון כלשהו, בכל אחד מהמקרים הבאים: מסירת פרטים שגויים או

לא נכונים, שימוש לרעה בכרטיס החבר, העברת כרטיס החבר למי שפרטיו

שונים מהפרטים שנמסרו בעת הגשת בקשת ההצטרפות, התנהגות לא

הולמת של חבר המועדון בעת ביקור באלו ממסעדות הרשת (לרבות, אך לא

רק, התפרעות, אי תשלום, פגיעה בעובדי הרשת ו/או אורחיה).

    1. כל חבר מועדון יהיה זכאי להפסיק את חברותו במועדון באמצעי מדייה שונים כגון: טלפון/הודעת מייל/ הודעה דרך אפליקציית בורגרים/ הודעה בדואר ישראל וכל אמצעי מדיה אחרים שרשת בורגרים תעמיד לרשות לקוחותיה.
    1. בכל מקרה של אובדן, גניבה או פגם בכרטיס החבר באמצעות האפליקציה, על חבר המועדון לפנות מיד לשירות הלקוחות לדווח על כך ולקבל כרטיס חדש.
  1. שינויים בהטבות ומבצעים לחברי המועדון/ והטבות ופעילות מתחלפות במועדון:
  1. הטבות מועדון בורגרים ניתנות למימוש בישיבה בסניף בלבד (אלא אם צוין אחרת בפרטי ההטבה)
  1. הטבות מהן חברי המועדון זכאים ליהנות יפורסמו עלידי ההנהלה באמצעים פרסומיים עלפי שיקול דעת ההנהלה. ההנהלה תעשה כל מאמץ לעדכן את חברי המועדון בפרטי ההטבות האמורות באמצעי מהמדיה השונים לרבות: דואר אלקטרוני/הודעת טקסט/הודעה טלפונית/ הודעת פוש ובאמצעי המדיה העומדים לרשותה דרך פרטי הלקוח שנמסרו עלידי חבר המועדון בעת הגשת בקשת ההצטרפות או כפי שעודכנה מעת לעת עלידי חבר המועדון.
  1. כל הטבה לה זכאי חבר מועדון תינתן לחבר המועדון אך ורק בעת הצגת אפליקציה מעודכנת עם פרטי החבר ותעודה מזהה. בנוסף פרטיו של הלקוח יהיו זהים לחלוטין לפרטים שנמסרו עלידי חבר המועדון בעת הגשת בקשת ההצטרפות ו/או כפי שעודכנו על ידו מעת לעת.
  1. חברי מועדון לא יהיו זכאים לכפל הטבות לרבות כאלו, שאינן נובעות מהחברות במועדון (ללא יוצאים מן הכלל, ויהיו רשאים לעשות שימוש, עלפי בחירתם, באחת מההטבות להן הם זכאים. התשלום עבור העסקה יבוצע במזומן או בכרטיס אשראי בלבד, לא יינתנו הטבות ברכישה בשובר או בכרטיסי חברות אלא אם כן הנהלת הרשת החליטה אחרת.
  1. ההנהלה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ללא הודעה מוקדמת כלשהי את אופי ו/או גובה ההטבות שניתנות ויינתנו לחברי המועדון ו/או להחליף ו/או לערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  1. הזכאות להטבות הניתנות לחברי המועדון, מותנית בהצגת אפליקציה עם פרטי החבר , בכל ביקור באלו מסניפי הרשת.
  1. חברות המועדון תזכה בהטבות, אך ורק את חבר המועדון שפרטיו מופיעים על גבי האפליקציה ובתנאי שאותו חבר מועדון שוהה ו/או מתארח בפועל בסניף מסניפי הרשת, בעת קבלת ההטבה, כל כרטיס חבר יזכה את בעליו בהטבה אחת בלבד.
  1. חבר מועדון לא יהיה זכאי לקבלת הטבות כלשהן הנובעות מהיותו חבר מועדון, בשירות המשלוחים ובאירועים מיוחדים שיוגדרו ככאלו עלידי ההנהלה.
  1. כרטיס החבר הינו אישי ואינו ניתן למכירה ו/או להעברה בצורה כלשהי, בתמורה או שלא בתמורה.

5. שימוש בפרטי הלקוח:

ההנהלה תהא רשאית לעשות שימוש בפרטי חבר המועדון וכן לשמור פרטים ונתונים שהתקבלו במסגרת פעילותו במועדון ו/או השתתפותו בהטבות, הכל לצרכים פנימיים ו/או שיווקים ו/או מסחריים ולרבות לצורך דיוור ומשלוח פרסומים ומידע, בדואר רגיל, בדואר אלקטרוני או בכל אמצעי התקשרות אחר, לרבות אודות הטבות המוצעות לחברי המועדון, בין אם עלידי ההנהלה, בין עלידי מי מטעמה ובין עלידי צדדים שלישיים. בהורדת האפליקציה ובהצטרפותו כחבר מועדון, נותן חבר המועדון את הסכמתו המלאה לשימוש בפרטיו כאמור לעיל.

  1. שינויים בתקנון/משמעות התקנון וצד ג':
  1. תקנון האפליקציה תקף יחד עם תקנון מועדון בורגרים
  1. ההנהלה תהא רשאית לשנות הוראות תקנון זה, או כל חלק ממנו, מעת לעת, כפי שתמצא לנכון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  1. הגשת בקשת הצטרפות למועדון, כמוה כהצהרה על קריאת תקנון זה וכל הוראותיו ועל הסכמה להן וכהתחייבות בלתי חוזרת לקבלת תקנון זה וכל הוראותיו ולפעול על פיו.
  1. ההנהלה וכל מי מטעמה אינם אחראים בשום צורה ואופן לכל התקשרות, מכל מין וסוג שהוא, בין חבר מועדון כלשהו לבין צד ג' כלשהו, לרבות במסגרת ו/או עלפי פרסומים כלשהם שהופצו ו/או נשלחו עלידי ההנהלה. כל התקשרות כאמור לקבלת שירות או לרכישת מוצר תהא באחריותו הבלעדית של נותן השירות או המוצר כאמור וההנהלה אינה ולא תהיה אחראית לטיבם של השירותים ו/או איכותם של המוצרים אשר יסופקו לחבר המועדון, אם בכלל.
  1. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור למועדון, החברות בו ו/או קיום הוראות תקנון זה וכל הנובע מהם, תהיה מסורה לבתי המשפט המוסמכים בעיר תלאביביפו בלבד.
  1. מועדון החברים הדיגיטלי של "בורגרים", וכן כל ההטבות הניתנות בו הושקו בתאריך ה-1.1.18.
  1. אפליקציית מועדון
  1. השימוש באפליקציית המועדון הדיגיטלי כפופה לתנאי השימוש באפליקציה ולתקנון יחדיו.
  2. מימוש הטבות יתאפשר בימים ובשעות בהם הסניף פתוח לפי השעות המוגדרות של אותו סניף ומפורסמות באתר בורגרים.
  3. ההטבות ניתנות למימוש במסירת הטלפון של החבר ובהצגת תעודת זהות של בעל הכרטיס, או בהצגת האפליקציה הפתוחה בנייד.
  4. בכל הטבה לא יהיה כפל מבצעים והנחות, כל הטבה תקפה עד גמר המלאי, מימוש ההטבות כולן תקפות בכפוף לתקנון המופיע באתר הרשת ובאפליקציית הרשת יחדיו.
  5. אין אפשרות תשלום במסגרת המועדון בכרטיסי סיבוס/תן ביס/קופונפון אלא מזומן או אשראי בלבד. פעילות המועדון לא תכלול במסגרת הזמנות און ליין של אתרי משלוחים שונים אלא אתר הרשת או אפליקציה של הרשת.
  1. ביטול עסקה
  1. לא חלה זכות ביטול על הזמנה שאושרה וסופקה, מטעמים המנויים בחוק הגנת הצרכן, למעט במקרה של פגם במוצר, אי התאמה או אי אספקה.

  2. בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת על ידי העסק, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו לכל המאוחר תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.

  1. מלאי

החברה מקיימת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע האתר את הצרכנים על כך ולא תתאפשר רכישה של המוצרים שאזלו במלאי. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן ויאפשרו לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.

  1. תמונות להמחשה

לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, האתר יציין זאת במפורש. אם נפלה טעות חריגה, ברורה על פניה ובתום לב, בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה והיא תאפשר לצרכן ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.

  1. שירות לקוחות

במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת האתר ו/או המוכרים יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם אספקת המוצר לא הייתה בהתאם לציפויותכם, באפשרותכם להשאיר הודעה בעמוד "צור קשר" ונציגי החברה יחזרו אליכם תוך שלושה ימי עסקים. כמו כן, שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם בטלפון 09-9747222 בימים אה' בין השעות 10:00-18:00.

  1. כללי
  1. כרטיס החבר לא יעניק לחבר המועדון המחזיק בו הטבה כלשהי מעבר לאלו המפורטות בתקנון זה ו/או כפי שיפרסם עלידי ההנהלה מעת לעת.

  1. הנהלת המועדון שומרת לעצמה את הזכות להפסיק, לחלוטין או באופן חלקי, את פעילותו של המועדון, וזאת באמצעות פרסום הודעה על כוונתה לעשות כך, שתפורסם באמצעי תקשורת עלפי שיקול דעתה של ההנהלה לרבות באמצעות אתר האינטרנט של הרשת, 14 יום לפחות קודם להפסקת פעילותו של המועדון.

  2. החברות במועדון תקפה לכל סניפי הרשת למעט סניף אשר מוחרג וחסום למועדון – פרסום יהיה באתר הרשת .

  3. יובהר כי בכל מקום בו קיימת סתירה בין הוראות החוק לתקנון, החברה תפעל בהתאם להוראות החוק.

  4. חברת בי.בי.בי מסעדות בע"מ, ח.פ. 514026848 ( להלן: "החברה") שכתובתה המחשב 3 נתניה תל אביביפו, הינה המפעילה של אתר האינטרנט"http://www.iburgerim.co.il/" (להלן: "האתר ו/או הישום").